Make Art, Not War
ICY en SOT, de artiestennamen van de gebroeders Sadeghpour, zijn Iraanse graffitikunstenaars die zowel in Iran als daarbuiten exposeren en straatkunst maken. Make Art, Not War! is een stopmotion animatie over oorlog – een terugkerend thema in het werk van de broers. In een kartonnen stad rolt een tank binnen. Niet om de omgeving te vernietigen, maar juist om die te verfraaien met beelden van liefde en vrede.