My Glorious Childhood
Over het zoeken naar de volmaakte balans tussen verleden en heden. Deze performance verbeeldt de onzichtbare effecten van het verleden, die we meedragen in ons heden en die onze nieuwe relaties tot plekken en mensen bepalen. Zo is er het lichaam van Nafisi dat zich door de openbare ruimte beweegt met een pop die haar kindertijd vertegenwoordigt, en interactie met mensen die dichtbij komen of juist afstand bewaren.