Geënt op Amir Naderi’s gelijknamige film uit 1974. Aan de hand van onder meer ‘found footage’ uit Noyani’s familiearchief wordt het verhaal verteld van het jongetje Amirou, dat gefascineerd is door de mondharmonica van een ander jongetje. Amirou is bereid alles voor hem te doen om er maar op te mogen spelen. De harmonica staat symbool voor kolonialisme in derdewereldlanden.