Men of the Earth
Strong fiction with unique perspective on an everyday situation: road works and a construction crew. However, this time their work is a little different. In an unexpected twist, the clothes of one of them are changed. Surprising short in long takes about the power of rituals, even or perhaps precisely in these times. Screened before Sleepless Night.