Living Still Life
Eclectic director Mandico incorporates graphic, photographic and written elements in his films. Fièvre, an enigmatic woman, collects dead animals. She brings them to life through animated films. One day, a man comes to see Fièvre: his wife is dead… Screened before Consequence.