Living Still Life
Op eclectische wijze verwerkt Mandico foto’s en geschreven teksten en verschillende genre’s in zijn films. In deze film verzamelt Fièvre, een raadselachtige dame, dode dieren om ze vervolgens in animatiefilms weer tot leven te wekken. Op een dag krijgt ze bezoek van een man: zijn vrouw is dood… Voorfilm bij Gegenwart.