We horen de stem van een oude Fransman die ons door drie extreme situaties leidt onder heel verschillende omstandigheden die eigenlijk hetzelfde zijn. Dood of levend? Wat probeert hij ons te vertellen? Uiteindelijk wordt alles duidelijk. Schitterend gemaakte, gelaagde fictie over het lot, toeval en moed. Voorfilm bij Ginger and Rosa.