The voice of an old Frenchman guides us through three extreme situations under very different, yet basically the same conditions. Dead or alive? What is he trying to tell us? In the end, everything is clarified. Beautifully made, layered fiction about fate, coincidence and courage. Screened before Ginger and Rosa.