Set inside a roadside diner, where a sick woman meets herself as a little girl in a reflection in a mirror. The diner is built within a large wooden wheel and is literally rolled through a studio. As the world turns upside down, the changing gravitational pull creates chaos and sets off a fateful chain of events. Screened before Krivina.