Men of the Earth
Krachtige fictie met een uniek perspectief op een normale situatie: een stopbord waarachter wegwerkers bezig zijn. Alleen zijn hun bezigheden dit keer anders dan anders. Een van hen wordt omgekleed, waar de film een onverwachte wending neemt. Verrassende short in lange takes over de kracht van rituelen, ook of juist in deze tijden. Voorfilm bij Sleepless Night.