Hier is Harry Merry
Charming, respectful and amusing portrait of cult singer-songwriter Harry Merry, a Rotterdam phenomenon who plays experimental rock on his organ and always performs wearing a sailor suit. His mother supports him come what may; the department of social security doesn’t really understand though.