Hier is Harry Merry
Innemend, respectvol en heel geestig portret van de mysterieuze cult singer/songwriter Harry Merry, een Rotterdams fenomeen. Hij maakt experimentele rockmuziek op een orgel en is tijdens optredens steevast gekleed in een matrozenpak. Zijn moeder steunt hem door dik en dun, de sociale dienst begrijpt het niet zo goed.