Soigneur
Twintig jaar na zijn ongeluk keert fietstalent Simon van Beneden terug naar de plek des onheils in de Franse Vogezen om drie amateurrijders op de steilste plekken van de berg te coachen. Een laatste poging om terug te keren naar de wereld van het fietsen. Als soigneur.