Gerco de Ruijter sneed duizend cirkels uit Google Earth en maakte deze experimentele videocollage over irrigatie in de Verenigde Staten. Sproeiers draaien rond in een centrale as en irrigeren ronde velden van groene gewassen en woestijngebieden. Voorbode van een groter project.