Des duivels
Het verleden wordt opnieuw beleefd wanneer twee oude klasgenoten elkaar tegenkomen. Niets is vergeten, en al helemaal niet vergeven. Zintuigprikkelende film over macht en machteloosheid waarbij stunts en special-effects het uitgangspunt zijn. ‘The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn’t exist.’