Des duivels
The past is relived when two old classmates bump into each other. Nothing has been forgotten and certainly not forgiven. Film about power and powerlessness that rouses the senses with stunts and special effects as the starting point. ‘The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn’t exist.’