Het verzameld breiwerk van Loes Veenstra
Since 1955, Loes Veenstra has knitted more than 500 sweaters and kept them in her house in 2e Carnissestraat in South Rotterdam. Up until the day of shooting, the sweaters had never been worn. Both the flashmob, the film and the accompanying book are an ode to Loes’ work. Sweet film with roles for all of her sweaters.