Edison Bay
View from Rotterdam’s Edison Bay on Yangtze Harbour, where large containers from China are unloaded. The mingling of two more-or-less different realities: a floating human figure and an industrial horizon. With a soundtrack of natural and electronic sounds, recorded on the spot.