Soft
A father and son are terrorised by streetcorner kids. The situation threatens to get out of hand and the father is confronted with his fears. Handheld and calm camerawork juxtaposed make the drama tangible and tense. Convincing fiction about masculinity, fatherhood and responsibilities.