Soft
Een vader en z’n zoon worden geterroriseerd door hangjongeren. De situatie dreigt uit de hand te lopen en de vader wordt geconfronteerd met zijn angsten. Afwisselend handheld en kalm camerawerk maken het drama invoelbaar en beklemmend. Overtuigende fictie over mannelijkheid, vaderschap en verantwoordelijkheden.