Everything’s OK
Twee straatjongetjes in Bishkek (hoofdstad van Kirgizië), proberen het hoofd boven water te houden. Ze rooien het maar net samen tot er een fatale gebeurtenis plaatsvindt. Ontroerende fictie met verrassend goed acteerwerk van de jongetjes.