OOIOO UMO
Labelled a student film and a music video and it must be both. A very catchy animation music video, by the way, in which great pleasure is taken in both the genres puppet animation and music video. Animals and puppets unite their basic instincts in a whirling dance that has to save the earth. That’s sure to work.