ATOZ
A short film dedicated to his granddaughter Zoë that demonstrates all the characteristic traits of Breer’s animation: his humour, his favourite motifs (the hammer, a frog, graphic shapes, aeroplanes). What is the impact of an order such as the alphabet on the awakening mind of a child?