ATOZ
Een korte film, opgedragen aan zijn eerste kleindochter Zoë, waarin alle typische kenmerken van Breer’s animatie terug te vinden zijn: zijn humor, zijn favoriete motieven (de hamer, een kikker, grafische vormen, vliegtuigen). Wat is de impact van een geordend systeem als het alfabet op de bewustwording van een kind?