Sedimentation of Memory
An installation with multiple slide projectors and limestone blocks brought from Cannerberg, located on the Dutch-Belgian border, where layers of history from Neolithic times, World War II, the Cold War and the Maastricht treaty co-exist. Just as the limestone blocks bear traces of these events, the installation also collapses them into one experience.