Between a Gaze and a Gesture
Hannah Dawn Henderson sources images from the archive of Liberty, a UK human rights organisation founded in the 1930s, to paint a picture of mid-20th century UK in the midst of Commonwealth migration and race riots. A personal reflection interrupts the flow of newspaper clippings to question how this history situates us today.