Sedimentation of Memory
Een installatie met meerdere diaprojectoren en blokken kalksteen uit Cannerberg aan de Nederlands-Belgische grens, waar lagen uit de geschiedenis, van de neolithische tijd, de Tweede Wereldoorlog, de Koude Oorlog tot het Verdrag van Maastricht, naast elkaar bestaan. De kalksteenblokken bevatten sporen van deze gebeurtenissen en deze installatie voegt ze samen tot één ervaring.