Recollections of Long Lost Memories
Ahmad Fuad Osmans hippievriendin neemt een aantal poses aan voor de camera en de foto’s zijn samengevoegd met historische foto’s uit de Maleisische geschiedenis. Het grappige figuurtje, dat in alle foto’s even oud lijkt, overstijgt de tijd, maar wordt ook onze avatar in een bespiegeling over het verleden.