Deze installatie bestaat uit krantenfoto’s waarop we mensen naar een ogenschijnlijk leeg landschap zien wijzen: iets wat je vaak ziet in Vietnamese kranten omdat fotografen meestal pas ter plaatse zijn als een gebeurtenis al voorbij is. Een griezelige, maar geestige herinnering aan het feit dat gebeurtenissen uit het verleden altijd ongrijpbaar blijven.