In the new cryptic triptych by ever-mysterious Mox Mäkelä, trains travel across the borders of time, armies gather in a place where history repeats itself, while Karelian women sing about how humans will destroy the world. To quote the filmmaker: “Time passes silently, the containers fill and empty. Your job is to ask a question about where all the words left off and see where the pictures lead.”