In het nieuwe cryptische drieluik van de immer mysterieuze Mox Mäkelä doorbreken treinen tijdsgrenzen, mobiliseren legers zich daar waar de geschiedenis zich herhaalt en zingen Karelische vrouwen over hoe mensen de wereld zullen vernietigen. Om de filmmaker te citeren: “De tijd rijdt in stilte voorbij, met of zonder vracht. Aan jou de taak om je af te vragen waar alle woorden zijn gebleven en te kijken waar de beelden naartoe leiden.”