Na tien jaar fysieke en emotionele afwezigheid keert Thana Faroq terug naar Jemen. Via persoonlijke tekeningen, intieme ingesproken opnames en beelden van de straten van Jemen giet ze haar gedachten over haar land in een nieuwe vorm. Terwijl foto’s uit het verleden oude herinneringen oproepen, verandert deze fragmentarische reis langzaam in een subtiele, persoonlijke reflectie op afwezigheid, verbondenheid en de kracht van herinneringen als een oorlog een plek definitief lijkt te veranderen.