Imagine Me Like a Country of Love
Thana Faroq returns to Yemen after a decade of geographical and emotional separation. Oscillating between personal drawings, intimate voice recordings and footage from the streets of Yemen, her thoughts about home take on new forms. As photographs from the past reawaken old memories, this fragmented journey slowly transforms itself into a gentle, personal reflection on absence, belonging and the power of memory when conflict reshapes a place forever.