UNSERE NATUR
Pupils of a school in Hamburg take part in a sex education workshop. A lively bush also plays part in the proceedings. As usual with Marlene Denningmann, reality is framed in a crisp, clear-cut, modernist fashion that opens up discussions about society and performance.