UNSERE NATUR
Leerlingen van een school in Hamburg nemen deel aan een workshop seksuele voorlichting, waarin een levende struik een belangrijke rol speelt. Zoals gebruikelijk brengt Marlene Denningmann de werkelijkheid op een heldere, onversneden, modernistische manier in beeld, wat leidt tot discussies over de samenleving en performance.