From Your Head
Deze jazzy korte film combineert de psychedelische stijl van Sally Cruikshank met de groovy muziek van Betty Carter, en geeft gedachten en dromen op een creatieve manier vorm. Dit hoogtepunt van fantasierijke animatie herinnert ons aan de gloriedagen van de publieke omroep, in het bijzonder aan het briljante educatieve kinderprogramma Sesamstraat – van oudsher een voorvechter van vrouwelijke filmmakers.