I Like Life a Lot
Deze samenwerking van kinderen, kunstdocenten en animators toont het leven in een Roma-nederzetting in Komló, Hongarije. De kinderen vertellen met eerlijkheid en creativiteit over van alles: plezier en leed binnen hun familie, uitbuiting, muziek, en over de schoonheid van het voorjaar. De felle kleuren en levendige details van hun tekeningen laten zien hoe kunst een manier kan zijn om veerkracht te ontwikkelen in tijden van tegenspoed.