The flash of a childhood memory, its childish body, the beginning of its molecular transformation. Audiovisual artist Sofia Angst creates an entrancing experimental self-portrait with real-time image manipulations, using webcams and digital microscopes, breaking through the boundaries of identity. A rhythmic navigation between bodily and audiovisual glitches, between rituals of hormonisation which glitch the software and decompose figures and standardisations.