A Flock of Rotations
A Flock of Rotations hurls the senses into dizzying abstraction. Chromatic patterns flicker and multiply, shrinking until they paradoxically loom large again. The synaesthetic spirals first plummet and then soar ad infinitum, or so it seems. As orientation tilts from horizontal to vertical to diagonal, shifting speeds play tricks on perception. You’ll never know if you’ve seen the same film as the person next to you.