A Flock of Rotations
A Flock of Rotations sleurt de zintuigen mee in een duizelingwekkende abstractie. Chromatische patronen vermenigvuldigen zich en krimpen tot ze paradoxaal genoeg weer groot opdoemen. Synesthetische spiralen storten neer en stijgen ad infinitum, zo lijkt het tenminste. Terwijl het beeld van horizontaal naar verticaal en diagonaal kantelt, houden wisselende snelheden je waarneming voor de gek. Je zal nooit weten of je dezelfde film hebt gezien als de persoon naast je.