Afternoon Hearsay
8,75mm is een filmformaat dat tussen de jaren 60 en 80 uitsluitend in China werd gebruikt. Het formaat was in de eerste plaats bedoeld voor rondreizende filmvertoningen in dorpen en op het platteland en er is nooit een speciale camera voor geweest. Door 8,75mm-filmprints te combineren met hedendaagse 8mm-beelden neemt Peng Zuqiang ons mee op een zintuiglijke reis naar het verleden van een snel veranderend land, en conserveert zo een fractie van een reeds vervagend herinnering.