Een glimp van een jeugdherinnering, het nog kinderlijke lichaam, de moleculaire transformatie begint. Met webcams en digitale microscopen creëert audiovisueel kunstenaar Sofia Angst een betoverend en experimenteel zelfportret met realtime beeldmanipulaties, dat de grenzen van identiteit overstijgt. Een ritmische reis langs lichamelijke en audiovisuele glitches. Hormonale rituelen doen de software haperen en deconstrueren cijfers en standaardisaties.