Tra Fasi
Charity Charly’s directorial debut is a portrait of and tribute to Surinamese icon-in-the-making Shavero Ferrier. Growing up in an environment with all kinds of stigmas around punk and rock music, he kickstarted a community and ultimately built the alternative scene he’d longed for himself. Powered by the soundtrack of current and former bands Mutha Flac, Luguber and De Rotte Appels, expression and release burst from the screen. Punkers tot de dood!