Tra Fasi
Charity Sumters regiedebuut is een portret van en eerbetoon aan het Surinaamse icoon-in-wording Shavero Ferrier. Opgegroeid in een omgeving waar allerlei stigma’s rond punk en rock heersten, zette hij eigenhandig een community op touw en bouwde zo uiteindelijk de alternatieve scene die hij zelf graag had gezien. Aangedreven door een soundtrack met bands van vroeger en nu, zoals Mutha Flac, Luguber en De Rotte Appels, barst de zelfexpressie en ontlading van het scherm. Punkers tot de dood!