Wind Beneath the Wings
Anica (60) verzet zich tegen langdurige chemotherapie en voelt zich van haar waardigheid beroofd door haar dochter, die haar verzorgt. Ondertussen gaat Vlatko (ook 60) als eenzame dronkaard door het leven, afgedankt door zijn vroegere collega’s. Slechts verbonden door de verbittering die hen jaren geleden uit elkaar dreef, worden de twee onverwachte bondgenoten door hun wanhopige wil om te overleven. Een voortreffelijk geregisseerde en gespeelde mini-karakterstudie van twee zeer eigenaardige individuen.