Over de hele wereld kwijnen kleine stadjes weg, waardoor er voor jongeren weinig hoop en dromen overblijven – ook Down Under. Als een zwarte, kleverige massa de straten van Adelaide overspoelt, wordt het verval zichtbaar en ruiken jonge mensen de stank.