The Stench of Eternal Bog
Small towns across the globe are slowly decaying, leaving little for the youth to hope and aspire to – even so all the way Down Under. But when a black gloopy sludge begins to pour into the streets of Adelaide, the rotting becomes manifest and the youth can smell the stench.