Sola Fata
While traversing a region unknown to him, a colonial explorer tries to make sense of the world around him. As soon as the film permeates reality, the boundaries between cast and crew, documentary and fiction, and past and present start to fade. As usual, TA Kusno’s work makes us wonder what we’re watching and what it’s supposed to mean.