Terwijl een koloniale ontdekkingsreiziger door een voor hem onbekend gebied trekt, probeert hij de wereld om zich heen te duiden. Zodra de film de werkelijkheid binnendringt, beginnen de grenzen tussen crew en personages, tussen documentatie en fictie, en tussen heden en verleden te vervagen. Zoals altijd laat TA Kusno ons met zijn werk afvragen waar we nou exact naar kijken, en welke betekenis we daaraan verbinden.