Submergido
Als Amarildo verdwijnt tijdens het oorlogsgeweld in de Mozambikaanse provincie Cabo Delgado, wordt zijn familie geplaagd door geruchten dat hij zou zijn overgelopen. Zijn broer Sérgio reist naar huis met het slechte nieuws en stuit op iets merkwaardigs: zijn neefje Pércio deelt een geheimzinnige, diepe band met zijn verdwenen vader. In het geweldig gefilmde Submergido onderzoekt Ariel Añez het raakvlak tussen persoonlijk en collectief trauma, aan de hand van een door de oorlog getroffen familie.